Aaallmänna idrottsklubben aaaaaik

Jag har haft en sån där jobbig natt, när man är jätte trött och verkligen vill sova men det är helt omöjligt. Var vaken till efter 4 nångång, och så var jag tvungen att gå upp nu för att städa och diska innan Ira och Josse kommer! Som grädden på chokladkakan så kliar mina ögon förbannat mycket, det krävs hela min viljestyrka för att inte klia tillbaka. För jag har märkt att det inte blir bättre av att göra det.

Igår var vi på fotboll, AIK-MFF och AIK förlorade med 0-1. Jag höll på att dö också där på läktaren, det var nämligen KALLT som in i helvete och hela jag skakade och jag trodde jag skulle bita sönder min tunga. Det var 2½ timme av ren tortyr. Inte ens en rolig match var det. Men man blev lite varmare när man sjöng med och hoppade, så nu kan jag ännu fler AIK-ramsor som garanterat kommer fastna på mitt huvud.

Nu måste jag fixa klart här så att jag kan fixa mig själv klar och sen åka in till centralen och möta upp Ira! Efter det blir det studentklänning/balskor shopping. HEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0