Do you like fishsticks? Then you're a gay fish!

Vi har just suttit ute på balkongen, i solen, i shorts, och ätit middag. Grillade hamburgare, potatisklyftor och chili aioli, är det någon som är lite avundsjuk? Vädret är helt underbart! Annars så kom jag fram tidigt igår, mitt plan gick kvart i sju. Så jag tog igen massa förlorad sömn genom att ligga och sova exakt hela dan tills Henka kom hem. Igår tog vi en lång promenad runt årsta och över till skanstull, tror det tog 2½ timme och det var jätte härligt. Idag har vi gått på stan, vi klev av i gamla stan och köpte en glass och gick och satte oss vid vattnet. Sen promenerad vi in till centrum och jag shoppade lite, köpte 2 par skor och en oversize skjorta från beyond retro, jag är supernöjd med allt! Dock så har jag blåsor på fötterna eftet att ha gått i 12 cm klackar hela dan... Mindre nice. 

Nu är jag MÄTT! Vad som händer ikväll återstår att se men det blir nog inget speciellt... Vi är båda helt trötta. Om en vecka kommer Ira och Josse hit, Ira ska bo här hela helgen och det ska bli jätte kul. Hoppas ni har det bra i snön däruppe! Puss

Kommentarer
Postat av: mamma

usch, det är väl ingenting :O) Tänk du hade kunnat vara här, åkt skoter 2½ mil in i skogen som är full med snö, se en och annan ren och pimpla på isen. Lyssna på¨dina småsyskon som kivas nästan hela tiden....som gråter på kvällen att de vill hem och sova i sin egen säng ;) Det låter inte så mysigt när man skriver ner det så här, men det är faktist mysigt här oxå. Ha det bäst lilla Moa och hälsa Hänk, kramisar

2009-04-11 @ 08:22:04
URL: http://trolltagen.bloggagratis.se
Postat av: Henrik

Vaknade imorse av att de brinner om benen, de e STRÅLANDE sol ute, fåglarna kvittrar högt och termometern visar 15+ i skuggan.

2009-04-11 @ 10:50:45
Postat av: Eva

Okej då, lite avis, vill oxå ha VÅR på riktigt! Ha det bra och var rädda om varandra ;)

2009-04-11 @ 12:44:09
URL: http://trolltagen.bloggagratsis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0