En sten har lättat

Hallå alla människor som läser min blogg, vilket inte är så himla många, men iallafall.

Jag och min Henkipenk har varit på bio ikväll, vi har sett "BOY A" och den var väldigt bra! Filmen handlar om en kille som tillsammans med sin bästa vän mördade en tjej när dom var väldigt små, efter det har dom suttit på ungdomsanstalt/i fängelse i större delen av sitt liv och själva filmen handlar om hur den här killen försöker skapa sig en ny identitet och ett nytt liv när han blir fri. Väldigt gripande film, får en att tänka en hel del! 

Nu ska vi nog se sista Harry Potter filmen, vi hade ett litet Harry-maraton i helgen men vi har sista filmen kvar, haha. Förresten, vad dåliga dom filmerna är! Fast det kan ju inte vara lätt att försöka klämma in allt från böckerna i en tvåtimmars film. Abropå det så måste jag verkligen läsa om alla dom där böckerna igen. 

PUSS




Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken sten? Kram

2009-04-16 @ 06:26:10
URL: http://trolltagen.bloggagratis.se
Postat av: Daniella

Sten som i S T E N? haha, fortfarande lika trist att du är borta

2009-04-16 @ 23:07:54
URL: http://deniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0