FINALLY!

YEEEES! Jag har skrivit klart mitt fördjupningsarbete i psykologi B som skulle vara inne förra veckan. Äntligen! Nu har jag bara några hundratusen saker till att göra, men inget var lika energikrävande som det där så jag är glad ändå!

Om två dagar är det helg, det är school's out, jag har gjort bort ännu mer skolarbete, HENKA KOMMER UPP och det innebär en massa mys. Dessutom är det bara 2 veckor kvar tills vi drar utomlands (och så kommer Danni, Anna och Soffe ner några dagar efter oss=party!) och dumturumduum *trumvirvel* 6 VECKOR KVAR TILL STUDENTEN. Jag är så lycklig just nu. Så lyckligt. Juste, på torsdag kanske jag får ett jobb också.





Svar ja, vartenda inlägg kommer att se ut så här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0