Fotboll och disk

Jag är ensam just nu, har varit det sen igår. Henka är på väg hem från Kalmar nu, AIK har ju haft bortamatch. Jag pratar med Emma på msn och när jag sa att AIK vann med 1-0 sa hon "vad bra, då har du en glad pojkvän sen!" haha, det kan inte vara mer sant. Alltså, alla som har en pojkvän som är en galen fotbollssupporter vet nog hur det är, förlorar dom är hela världen piss, men vinner dom däremot så finns det inget som kan förstöra glädjen. Ha ha. Jag har till och med fått en massa AIK-ramsor på huvudet, kan komma på mig själv med att nynna på dom ibland. Inte coolt. Men Henka är väldigt nöjd över det.

Nåja, inatt har jag sovit 14 timmar! Hur kan man sova så mycket? Men det behövdes väl. Sen har jag städat och diskat all j ä v l a disk, och tro mig det var inte lite. Allt porslin var smutsigt, alla muggar och konstiga skålar har använts för att slippa diska vanliga glas och tallrikar. Det var hemskt. Dessutom har jag städat hela lägenheten, och det behövdes verkligen. Så nu lär jag ha en ännu gladare pojkvän när han kommer hem! Det är ju inte helt fel. 

Men nu ska jag avsluta, hoppas solen skiner lite mer imorn än den gjort idag :-) Puss



Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu har du verkligen varit mer än snäll :O) Saknar dig! Jätte kramis

2009-04-14 @ 08:06:37
URL: http://trolltagen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0