Just the way I like it

Jag måste säga att jag älskar mitt rum! Det är så mycket jag. Jag har en jättestor säng, en stor helkroppsspegel med tjock silverram, en skohörna med alla mina skor på hyllor. Eller iallafall dom finaste. Jag har mörka  tjocka, långa gardiner i mitt fönster. Just the way I like it. Från och med idag har jag dessutom en palm i mitt rum! En palm! Den är jätte fin.

Min garderob svämmar dock över, det är helt omöjligt att hålla den städad för den är alldeles för liten för mina kläder. Men men. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig klar, om 2 timmar kommer Henrik och då ska vi först handla lite, sen till hans kompisar och käka, sen till Danni (eller iallafall jag) och sist men inte minst ut på Grace. Det kommer nog blir grymt! Ses ikväll!



Kommentarer
Postat av: Linda - Rösta på veckans blogg!

sv; Tack för din röst =).

2009-04-30 @ 22:18:49
URL: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: Daniella

just the way you like it ;) Men palmen? vad är det?

2009-05-01 @ 14:40:14
URL: http://deniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0