Lov i Stockholm över, back to reality

Home in Luleå. Känns sådär! I helgen har Ira och Josse övernattat, kul har det varit! En massa shopping för att försöka hitta en studentklänning till Ira, vindrickande och ätaätaäta. Det var min helg. Och fotboll såklart! BP-AIK och AIK vann med 3-2! Jag tror det var första matchen som jag inte stod och räknade sekundrarna tills den var över heller, hör och häpna, det var faktiskt intressant och ganska kul att se på fotboll. Wow.

Imorn börjar helvetet, jag tror inte ens jag överdriver lite när jag använder den benämningen. Om lite mer än 4 veckor drar vi utomlands och innan dess ska alla kurser vara avklarade i stort sett. Jag har hur mycket som helst att göra. Så det enda jag kommer att göra de kommande 4 veckorna är alltså att plugga. Då vet ni det. MEN SEN ÅKER VI TILL TURKIET!!! och efter Turkiet så är det mindre än 3 veckor kvar till STUDENTEEENNNN!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0