Nu är det fredag igen

ALLTSÅ var det inte nyss jag skrev det där inlägget med "blabla.. it's friday i'm in love"? Det känns fan så. Men jag klagar inte över att tiden går fort egentligen, för då är jag snart i Turkiet med mina mates. Ikväll blir det mys hos Ira med världens bästa tjejer, det tror jag blir t o p p e n!

Förresten så har jag varit väldigt förvirrad på senaste tiden, alltså mer än vanligt då. Jag tappar orden för självklara saker och jag slänger strumpor i papperskorgar istället för i tvätten och sånadär saker. Jätte mysko! Jag har tappat kontrollen. 

Till en annan sak lite hux flux sådär (varifrån kommer det uttycket?!) så kan jag meddela att om en vecka är det lov och då är jag i sthlm! Hehe. Och min redovisning idag gick strålande, jag pratade i typ 25 minuter och det kändes som 3 kanske. Vet dock inte om alla som lyssnade uppskattade det men det är så kul när man arbetar om ett ämne som faktiskt är jävligt intressant, då vill jag bara att alla andra ska få veta allt och tycka likadant som mig. Eller nåt.

NUU ska jag duscha så att jag är klar när Emma och Danni kommer och hämtar upp mig. PÖSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0