Söndag och jag har inget speciellt att säga, faktiskt.

Nu är det VÅR i Luleå! Och det är fantastiskt jävla underbart måste jag säga. Helgen har varit väldigt bra, den har bestått av mys med tjejerna, fest, cleo, skejtande killar, basket, Emma Wikström, massa mat, barnvaktande, familjen, plugg, osv. Intressant? Ja säkert, men jag iiiiids inte med att berätta. Ids förresten, är det norrländskt? För jag har hört att resten av Sverige säger "orka" istället. Därför har jag kommit till den slutsatsen att översättaren av HP-böckerna måste vara norrlänning för hon har bland annat med ordet "ids" men också fler norrländska ord som jag inte kommer ihåg just nu... Så nu förstår jag vad Henrik och Ira menar med författarens ord när dom håller på och argumenterar för att man ska läsa böcker på orginalspråk.

Jaja, då vet ni det iallafall.

Ny vecka! Triljonersmiljardersmiljonerstusentalshundratals saker att göra i skolan, men det ska gå på något sätt. På torsdag är det School's out (BE THERE!) och då kommer också Henka hit. Ska väl försöööka att ha pluggat bort en massa tills dess så att han kan få ha turen att njuta av mitt underbara sällskap. 

Nä nu alltså ska jag sluta upp med att inte plugga, för det är enda anledningen till att jag skriver det här, och istället gå till affären och köpa pluggodis. Sånt måste man ju ha! HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: emsi

emma johansson gillar också plugg godis :)

2009-04-26 @ 22:30:32
Postat av: Henrik

Emma Johansson borde lära sig att sluta särskriva och att om hon isf skulle skriva ihop orden så blir det aldrig 3 av samma bokstav i följd. ;)



Moa Johansson Drugge borde lära sig att lyssna på Henrik hädanefter, för han har alltid rätt i allt han säger och tycker.

2009-04-27 @ 21:10:19
Postat av: emma etuna

ids är norrlänskt i af enlit mig för ja här nere säger vi orka eller det är mest fjortisarna som säger ^^ det var hur underbart som helst att få träffa dig igen vi måste se till att fortsätta med denna underbara trend. som alltid gav du mig ny kraft och glädje utan dess like! moa you rock <3

2009-05-27 @ 00:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0