Tre veckor!!!

Snart är det helg igen, imorn är det tre veckor tills vi åker till Sthlm och sen vidare till Alanya!!!!! Det betyder också att om tre veckor måste vi vara klara med allt som har med skolan att göra... Det kändes mindre kul. Men om jag ska bli positiv igen - OM TRE VECKOR HAR JAG GJORT KLART ALLT SOM HAR MED SKOLA ATT GÖRA FÖR EN LÅNG TID FRAMÖVER! 

Ursäkta mig, men hur sinnesjukt låter inte det?!

TRE VECKOR. Jag blir alldeles yr av tanken. Imorgon blir det grillfest med tjejerna, min etuna-Emma kommer upp till Luleå imorn så henne ska jag försöka lura med också ;D Det kommer bli great! 

Kommentarer
Postat av: Emsi

imorgon äre pppppaaarty! Fast just nu smuttar jag på en öl..hehe. EN KUNG! vad säger det dig! joo den fjärde juli! ;D party

2009-04-23 @ 20:58:56
Postat av: moa

Haha Emma DU ÄR KUNG ;D;D

2009-04-23 @ 21:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0