Småbarn är roligast

Endast en lektion idag, muy skönt! Det resulterade dock i att jag låg och sov i 4 timmar när jag egentligen borde ha pluggat. Nåväl, det var skönt. Just nu håller jag på och skriver (eller nja, jag har en paus just nu) på mitt fördjupningsarbete om cannabis, jag har tänkt jämföra Hollands drogpolitik med Sveriges och skillnaderna i samhället. Det är väldigt, väldigt intressant kan jag säga. 

Förresten så har jag nog världens roligaste lillebror, haha. Bättre kiss- och bajshumor får man leta efter.
Mamma: Arvid, vill du ha en t-shirt?
Arvid (fundersam) : Eh, nee... Jag vill ha bajs... kan du bajsa på t-shirten?

I lördags när vi var och handlade så stod jag och Abbe och väntade utanför kassorna. Då går det förbi en tjej i 12-13 års åldern som han kollar in och sen frågar vad hon heter. När hon gått förbi oss så frågar jag honom ifall han tyckte att hon var söt.
Abbe: Ne, jag tycker ingen är söt!
Jag: Men är inte jag söt då?
Abbe: Men alltså, har du sett din näsa? Den är jätte lång.

Kommentarer
Postat av: Daniella

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHA

2009-04-01 @ 20:14:31
URL: http://deniella.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

våran älskade lilla prins :D

2009-04-01 @ 21:53:25
URL: http://akf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0