weekEND

Nu är det söndag igen, och det är faktiskt skönt. Endast 3 skoldagar kvar till sthlm så det ska nog gå och härda ut. Igår hämtade jag ut mina studentskor och jag är jätte nöjd! Jag ska börja skriva en lista på saker jag måste köpa när jag är i sthlm också, det får jag inte glömma.

Igår var jag med Emma och Ping och vi gjorde inte så mycket men det var roligt iallafall! Somnade först efter 3 så jag vaknade kl 2 idag, men det var behövligt. Förresten så fick vi ett väldigt väldigt roligt besked igår, fast jag kan nog inte avslöja något ännu, men jag är så glad!! Nu ska jag duscha och plugga lite, adjöken.



Sommarrrrrr, jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

åååh jag med :D

2009-04-05 @ 19:23:23
URL: http://akf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0