Bungy jump i Tantolunden!

Idag fick Henrik sin födelsedagspresent av mig! Vi tandemhoppade bungy jump från 100 meter, det var fruktansvärt roligt! Jag var livrädd när vi hissades upp och gick igenom hur vi skulle hoppa, när vi kommit upp på rätt höjd så börjar killen som är med oss räkna ner, 3... 2... 1, och sen lutade vi oss bara utåt och sparkade ifrån. 200 km/h rakt ner mot marken, jag tror falltiden var 5 sekunder eller nåt sånt. Helt galet var det iallafall! Så fort vi kom ner ville man bara göra det igen, det var så jävla kul!


Nästa gång blir det dock inte mitt i Stockholm, då vill jag hoppa mellan berg eller från nån bro eller något, det hade verkligen varit awesome! :D

Kommentarer
Postat av: Daniella

du är ju duuuum fy fan alltså :p

2009-08-03 @ 12:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0