Saknad

På natten börjar man alltid tänka en massa. Undrar varför det är så? Hur som helst så saknar jag mycket just nu. Min mami och mina små troll, speciellt Melina av någon anledning. Min sötnos som har blivit så stor. Min kusin Anna-Karin! Ira som har åkt till Ukraina och som jag inte kommer prata med på ett tag och jag saknar Danni som jag inte träffat på hur länge som helst! Alla andra där uppe också! Jag hade velat spola tillbaka tiden till just innan vi åkte till Turkiet, jag saknar den veckan och hade velat göra om hela studenten. Jag saknar väldigt mycket just nu helt enkelt. 
Kunde jag inte bara få ha alla samlade på ett och samma ställe? Det hade varit så mycket enklare. Men jaja, nu ska jag sluta vara sentimental och gå och lägga mig. Men ni är alla väldigt speciella för mig, jag behöver inte skriva något namn för ni vet nog vilka ni är. Oktober är inte så himla långt bort, snart ses vi igen! ;)

Kommentarer
Postat av: Daniella

Det känns faktiskt konstigt, en person man sett varje dag är helt plötsligt borta! Det var synd att vi inte kom ner till sthlm något, men har vi tur kanske vi hinner innan flytten ;) Men vad händer i oktober?? kommer du till norge? ;) heheh



saknar dig väldigt mycket iallafall tiny dangerous one ;)

2009-08-03 @ 12:57:22
URL: http://deniella.blogg.se/
Postat av: Emma

betyder det här att du kommer hem hit upp till norrland i då, i oktober alltså? :) Hihi varning jag ringer ikväll! :p

2009-08-03 @ 15:55:07
URL: http://dreamsbyemma.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Jag saknar dig också!!! :D

2009-08-03 @ 18:25:10
URL: http://akf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0