Söndag är en städdag!

Jag kan inte sluta tänka på bungy jumpen, måste göra det igen snart! Jag vill bara dyka ut i luften från plattformen, nog för att det är lätt att säga nu, jag lär vara livrädd när jag står där ensam och ska hoppa! Aja, jag längtar.

Annars så har jag och Henrik städat i en massa timmar idag. Innan vi började var det disk i hela köket, ingen av oss hade packat upp sedan Amsterdam-resan (+ att jag inte hade lagt in alla kläder i garderoben sen jag flyttat ner) så det låg högar med kläder över hela sovrumsgolvet. Bäckis hade varit så snäll och städat åt oss medan vi var borta och stoppat massa blomblad i hela sängen som vi bara viftat ner på golvet. Det var väldigt stökigt med andra ord, men nu är det skinande rent. Sånt är härligt.

På tisdag har jag och Henrik varit tillsammans i ett år! Helt otroligt. Efter det funderar jag på att kanske åka över till Gotland i några dagar och hälsa på farmor, det hade ju varit mysigt. Nåväl, have a good one!


Bild från då jag och Henrik träffades på PDOL för ett år sen! Niklas, Henka, Ira och jag. Fulla och glada! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0