Jag LOVAR jag SKA bli bättre!

Nu var det ett tag sen jag skrev här, sorry bout that. Men jag har faktiskt bestämt mig för att bli bättre på att uppdatera så att alla mina fans i norrland kan följa mitt coola liv i huvudstaden!

Just nu befinner jag mig i mitt kära Luleå. Jag och Henrik fick något infall i torsdags och bokade en resa i sista minuten och det är jag glad över. Det känns som att jag har varit borta i ett år typ, så det har varit roligt att träffa alla nära igen. Vi har hunnit med en hel del här uppe, som a capella sång på ormerget mitt i natten med en bonfire, biobesök (Inglorious Basterds - SE DEN!!), lite party, shopping och så vidare. Henka åkte hem igår och jag blir nog kvar här tills på torsdag i alla fall.

Ikväll blir det tacos, vin, mys och avsked för Ingrid och Daniella (om hon nu har tid...) som gäller! Imorgon ett ikea-besök.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är ett troget fan! :)

2009-08-26 @ 19:11:42
Postat av: Anonym

från emsi

2009-08-26 @ 19:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0