Sista natten i Luleå på ett tag

Abbe fick nya skor idag och jag och mamma stod och betraktade honom genom fönstret när han testade dom utomhus. Han gick igenom alla grundläggande test, provade hoppa med dom, hoppa mellan farthindrena, balansera, springa så fort det bara gick, sparka så högt han kan och med jämna mellanrum kollade han till skorna för att se hur dom pallade trycket. Haha, barn är så roliga!

Imorgon åker jag hem till Stockholm, det är både roligt och tråkigt. Som det ska vara antar jag. Det roliga är att jag har köpt lite nya grejer till lägenheten, bland annat ett nytt soffbord som jag ska försöka frakta ner på nåt vis! Äntligen får jag sätta lite egen prägel på lägenheten! ;) Åh vad jag längtar tills vi skaffar en ny lägenhet, vi har så storslagna planer. Förhoppningsvis är det inte alltför långt bort!


My kind of people!


Pojkarna i mitt liv!



Det mest städade paret på balen 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0