Jag kan inte ens komma på en bra rubrik just nu

Sånt här klarar jag inte av att läsa utan att bli tokig. Jag vill bara ringa upp amerikanska staten och skälla ut dom över hur sånt här kan få ske. Tyra Banks, Dr Phil och alla såna där moralkärringar vill jag bara spy galla över.

Läs det här - http://www.katrinsgoodiebag.se/blog/hanapee/inget-fel-att-pippa-da-man-ar-15/

Tyra Banks satte 5 15-åriga tjejer på scenen och diskuterade deras sexliv, främst hur de kunde skicka sex-sms till killar. Hur hemskt och dåligt det var att skicka såna sms till sin pojkvän. En tjej står på sig och vill försvara sig med att säga att det inte är ovanligt att en 15 årig tjej i New York har sex. Hela publiken störtar. Tjejerna försöker stå på sig men i slutet sitter ju såklart alla och gråter. Inte konstigt, de känner sig förmodligen äckliga och syndiga.

I en av kommentarerna till Hanapees inlägg skriver en tjej och berättar om ett program av Dr Phil där han bjöd in familjen till en 18 årig flicka för att diskutera att hon hade sex med sin pojkvän. Jag citerar rakt av "Flickan eller kvinnan kanske, försvarade sig med att det var just lagligt, skyddat, att de älskade varann och att de båda var redo att ha sex. Hon hade mage att påstå att det var hennes ensak att hon hade sex. Dr Phil blev förskräckt och sa att så länge hon bodde hemma hade hennes föräldrar ansvaret för hennes sexliv och dessutom var det absolut INTE hennes och pojkvännens ensak. Han rekommenderade varmt att hela släkten skulle samlas och diskutera det faktum att den 18-åriga kvinnan hade sex med sin pojkvän."

I ett annat avsnitt av Tyra Banks Show började publiken oroa sig över en kvinnas hälsa när hon påstod att hon ville ha sex oftare än sin pojkvän.

Hur fan kan sånt få ske? Det liknar 1400-talets lynchmobbar. Alla sexuella kvinnliga ungdomar ska brännas på bål! Det är vid såna här tillfällen jag är glad över att bo i Sverige, där en kvinnas sexualitet är lika självklar som mannens. Fy fan. Usch. 

Jag hatar sånt här.

Kommentarer
Postat av: mamma

Saknar dig!

2009-08-15 @ 21:12:40
URL: http://trolltagen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0