Vinst efter vinst efter vinst

Idag har jag varit på en arbetsintervju för ett bemanningsföretag, I hope I get it! För det vore väldigt lägligt. Annars så har jag tråkigt. Det är typ 25 grader varmt och sol men jag ids inte vara utomhus själv utan att ha något att göra. Det låter ju som rätt trist. Förresten så var jag och löste in 2 trisslotter idag (hade vunnit lägsta vinsten så att man kan ta en ny lott på båda), så jag fick 2 nya från Pressbyrån vid globen, skrapade dom på vägen och hämtade ut 2 nya på pressbyrån vid gullmarsplan, skrapade dom också och sprang in på 7eleven för 2 nya igen. Det var ju lite roligt! Men efter 7eleven finns det inget ställe på vägen hem där jag kan byta in lotter, men jag skrapade dom ändå och vann igen! Hah! Nästa lott jag byter in hoppas jag på en tusing åtminstone! Det skulle ju sitta extra fint med typ, 250 000, men man ska ju inte hoppas på för mycket. 

Förresten så, lotterna jag hade från början hade jag också bytt in en sådär 3 gånger. Är det vinst på alla tian-lotter eller??

Så, det var en uppdatering ur mitt intressanta liv för tillfället. Jag skrev om trisslotter. 

Nu får det bli balkongen och en bra bok. HEJ!

Kommentarer
Postat av: Emsi

jag ska börja köpa tian lotter!! Jag vinner aldrig på de vanliga som kostar 25, de är ju rena rånet!

2009-08-05 @ 23:52:09
URL: http://dreamsbyemma.blogg.se/
Postat av: irabajs

hehehhe,

25 grader och sol? fan vad lamt. haer har vi 35 skinande sol, och massa vaeltraennade killkroppar. inte foer att skryta som sagt, men jag har fott en fisk po kroken naer jag var fiska. foer oevrigt har jag och min syster lyckats ge vor stackars far en infarkt (typ) efter en riktig cpkvaell. finns massa att historier att bearetta efter en vecka. love, sex, alcohol and lots lots of vattenpipa. och love. detta blev ett longt meddelande. men vafan? foersoekte komprimera ihop det po mitt saett, och it doesnt make any sense. men men, gotta keep in touch anyway, ey?



PUSS, btw. har laert mina slaektingar om bajs. dom aelskar det.

2009-08-06 @ 18:36:51
Postat av: irabajs

hehehhe,

25 grader och sol? fan vad lamt. haer har vi 35 skinande sol, och massa vaeltraennade killkroppar. inte foer att skryta som sagt, men jag har fott en fisk po kroken naer jag var fiska. foer oevrigt har jag och min syster lyckats ge vor stackars far en infarkt (typ) efter en riktig cpkvaell. finns massa att historier att bearetta efter en vecka. love, sex, alcohol and lots lots of vattenpipa. och love. detta blev ett longt meddelande. men vafan? foersoekte komprimera ihop det po mitt saett, och it doesnt make any sense. men men, gotta keep in touch anyway, ey?



PUSS, btw. har laert mina slaektingar om bajs. dom aelskar det.

2009-08-06 @ 18:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0