Bloody sunday

Jag lyckades inte riktigt fånga känslan från torsdagen i det tidigare inlägget märker jag nu, för en bättre beskrivning klicka på den här länken http://whatsdelicious.blogg.se/2009/february/dagen-fore-fredag-den-13-var-kul.html (blogg.se vill inte riktigt samarbeta och skapa en finare länk).

Hur som helst, idag är det söndag som så många gånger förr. Jag har inte riktigt haft nån blogglust och därav bristen på inlägg från mitt väldigt intressanta liv. Men helgen har iallafall gått åt till två matcher som vi förlorade och allahjärtansdag-mys med Henrik. Han ligger förövrigt bredvid mig just nu och läser "när jag hör din röst". Ibland blir han lite smått upprörd och kommer med frågor som "men varför blir det så..", "varför gjorde hon det" och liknande men så fort jag är på väg att svara så avbryter han mig och försvinner in i sin läsdvala igen. Han är nästan lika besatt av dem där böckerna som jag är! Undra om det finns någon diagnos för sånt här?

Ikväll ska vi ut och äta med min pappa och lillebror, jag måste träna på mitt pilatespass och renskriva några provfrågor också. Imorgon börjar vecka åtta OCH JUST DET JAG HÖLL JU PÅ ATT GLÖMMA!! I fredags bokade vi utlandsresan, den sextonde maj åker jag, Emma, Ira, Ingrid och förmodligen också PA och Max (dem håller på och töntar sig om att ta en sista-minuten istället) till Alanya en vecka! JAG LÄNGTAR!

Det var allt, have a good one. Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0