Rooolig torsdag!

Dagen började med ett möte med Jan på Grace, det gick bra och nu är datumet i stort sätt spikat, det kommer bli en helgrym kväll! Efter det drog vi ner till Piteå för att gå på utbildningsmässan på nolia, det var rätt intressant och jag fick lite mer information om att plugga utomlands. Det var helt enkelt givande! Efter en fika på ett café som vi kärat ner oss i så åkte vi till Piteå havsbad och badade, det var sjukt kul, haha! Dagen avslutades på max och vi har pratat en massa om våran studenresa som blir av i maj, imorn ska vi till en resebyrå och höra oss för litegrann! Känns så himla roligt, jag längtar massor! Med vi menar jag självklart jag, Emma, Danni, Ira och Ingrid. Fast de fattar nog alla.

Nu ska jag fortsätta städa eftersom Henrik kommer till Luleå inatt, mys! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0