Sol, värme och brun hy nu tack!

MONDAY. Seg och onödigt lång dag som vanligt, men snart kommer Emma och hämtar upp mig så ska vi åka till inpuls ett tag och träna. Det känns bra! Jag längtar tills vädret blir bättre så att man kan börja promenera, ännu mer tills asfalten kommer fram så att man orkar ta sig ut och springa. Aah, kan våren komma? Idag betalade vi reseavgiften för Alanya, nu går det inte att backa ur!! En äcklig sak är dock att Emma åker till thailand på lördag... I TVÅ VECKOR. Undra om man kan vara mer avundsjuk än jag är just nu? Jag vill också bli brun och fin!

När det är soligt ute blir man glad!

Kommentarer
Postat av: josefine

men du är så cute! :-*

2009-02-23 @ 21:07:22
URL: http://josefineliljenfeldt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0