Söndag= en bra dag

Jag har börjat tycka om söndagar! Det är såna där lugna dagar då man inte måste göra något speciellt och man kan sova hur länge man vill. En Moa-dag är vad det är! Igår stängde jag av ljudet på mobilen så att jag skulle kunna sova ut ordentligt, kan inte ens komma på sist jag kunde sova tills jag vaknade av mig själv. Det var iallafall skönt! Imorn börjar en ny vecka, vecka nummer sju vilket betyder att det är tre veckor kvar till lov och en vecka kvar tills jag ska hålla i mitt pilates pass på h&f, better get started. Det är fyra dagar kvar tills vi kan boka våran utlandsresa och lika många dagar kvar tills henrik kommer upp. Sen så är det hundratjugofyra dagar kvar till studenten, eller nåt sånt iallafall? Det känns ju bra. 

Nu ska jag nog lägga mig och försöka sova, hoppas det inte är lika mycket snöstorm imorn! Jag svär att det måste ha kommit metervis med snö de senaste dagarna. Hemskt är det. God natt!

Kommentarer
Postat av: Daniella

Söndagar är ju de bästa som finns, typ! Haha fan vad skönt att kunna börja räkna ner nu då när man har alla siffrorna.. ;)

2009-02-09 @ 18:37:21
URL: http://deniella.blogg.se/
Postat av: Emma

Söndag är faktikst en sjuk underskattad dag! Jag menar det är en dag då man är ledig, lika bra att njuta fullt ut! :)

2009-02-09 @ 22:25:54
URL: http://dreamsbyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0