Breaking dawn?

Nu har både jag och Henrik läst ut alla tre twilightböckerna och väntar på den fjärde, men den går ju givetvis att ladda ner. Jag har bestämt mig för att vänta tills den kommer ut på svenska och har hittills tvingat honom att göra samma sak, jag har bland annat hotat med att göra slut om han läser boken före mig. Det har blivit lite av ett krig. Men för ett tag sen så kom han med ett erbjudande, ifall han får ladda ner och läsa boken före mig så får jag ett par skor! Svag som jag är så tackade jag tillslut ja... Men jag undrar om han är medveten om att han just köpt en bok för femtonhundra kronor istället för att vänta två-tre veckor och läsa den gratis? 


Kommentarer
Postat av: henrik

Får ju lite mer än en bok för 500kr :)

Du får ett par skitfina skor ju!

2009-02-28 @ 20:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0