Tåg=härligt

På fredag åker jag tåg ner till Stockholm! Kalla mig knäpp men jag tycker faktiskt om att åka tåg, det är skönt på något sätt. Särskilt när man åker länge och helst vill jag ha sittplats, haha! Fast... Jag och Danni åkte ju sittandes till gbg i tjugo timmar och det var nog lite jobbigt där på slutet... Men det berodde mest på att det fanns noll benutrymme (Inte ens för mina små ben). Ne, det ska bli skönt att ta med massa tidningar, musik och saker att äta och sitta på tåget. Fast jag har liggvagn iförsig. 

Nu hoppas jag bara att vårat paket från Forever21 hinner komma innan helgen så att jag kan ta med min nya jacka dit ner!

Jag och Danni i GBG förra våren! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul det var!! Och inte var jag pigg på den bilden, men vi blev väl halv sjuka? ;)

2009-02-25 @ 20:38:33
URL: http://deniella.blogg.se/
Postat av: Emma

DET HAR ANLÄNT! :D

2009-02-26 @ 17:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0