To paint or not to paint, that is the question

Wayne's har gudomliga morotskakor! Om man skulle göra en kaka av allt underbart som finns i världen så hade det blivit deras morotskaka. Den är ddddelicious. Jag är en salt-människa, dvs jag börjar må illa om jag äter för mycket sött och blir nästan aldrig sugen på det utan mer på salta saker. Men den där morotskakan funkar i alla lägen.

Idag har jag målat! Jag älskar att måla, man slipper tänka då. Att bara slå på hög musik och vara kreativ, det är underbart. Jag har även hållt i pilates imorse och det var kul, I liked it. Nu väntar en lång dusch och sen ska jag... Jag vet inte. Kanske man borde plugga?! JO förresten, på lördag blir det match, sen walle och sen bio med tjejerna. Vi ska se Fredag den 13:e och jag är redan rädd, även fast jag älskar skräckisar! Vad läskigt det ska bli att se en sån film på bio, då finns det ju ingenstans att gömma sig på! Som tur är så ska Emma sova hos mig sen, vi är båda ensamma hemma och det går seriöst inte att sova själv efter en sån film, hihi.



*ryser*

Kommentarer
Postat av: emma

alltså det är tur att vi har varndra!Jag hade dött ensam i min säng annars!!

2009-02-19 @ 22:02:10
URL: http://dreamsbyemma.blogg.se/
Postat av: moa

JAG MED!! Jag hade blivit hemsökt i mina drömmar och mördad... vilken skräckfilm är det ifrån??

2009-02-19 @ 22:12:09
Postat av: emma

jag vet att jag har sett den men jag kommer inte på vad den heter :S

2009-02-21 @ 12:29:58
URL: http://dreamsbyemma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Wow, snygg blogg!



Kolla in min svarta franska manikyr, om du har tid! Tack på förhand ♥

2009-02-21 @ 12:32:25
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0