Today it's Tor's day

Idag kom paketet!! Jag är supernöjd förutom skorna som inte riktigt passar... Får se om jag kanske säljer dem istället. det har förövrigt varit en superskön dag, jag har gått på stan lite med mami sen lunchade vi med Mia på baan thai. Efter det hade jag en lektion och sen dess har jag bara tagit det lugnt... Jag funderar starkt på att vara uppe hela natten inatt så att jag är jättetrött imorn på tåget! Måste ändå plugga till två prov imorn. Det vore typ kul! Ska gå och köpa lite naturgodis och dygna helt själv, hahaha. 

Jag har dessutom fått nya hörlurar av mami, så nu ska jag ladda min mobil full med musik inför resan! Imorn är det lov, så otroligt skönt det ska bli. Längtar till Stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0