Usch för snö!

Jag vill ha vår nu! Usch jag är så less på dunjackor, blek hy, KYLA, snö och mörker. Jag vill ha värme och bar asfalt så att man kan gå med snygga skor och kläder! Det är så himla jobbigt att gå med högklackat i snön och så himla omotiverande att ta på sig nånting snyggt när man ändå måste gå omkring med världens största dunis och halsduk och mössa och allt vad det är. Jag ogillar vintern, men det var ingen nyhet.

Idag har jag iallafall varit tjockiz, ätit mat på baan thai och sen jappmousse hemma till efterrätt! Men gott var det. Jag fick just den glada nyheten att min och Emmas beställning från forever21 har anlänt till Gustav i USA så han ska skicka det till oss imorn typ, TÄNK om det hinner komma till Sverige den här veckan?! Då kan jag nog bli världens lyckligaste Moa!



Kommentarer
Postat av: Emma

åhh men shit va bra :D jag längtar!

2009-02-16 @ 17:01:56
URL: http://dreamsbyemma.blogg.se/
Postat av: Sandra

sjukt söta ni är :)

2009-02-16 @ 22:27:05
Postat av: Sandra

sjukt söta ni är :)

2009-02-16 @ 22:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0