En robot

Allt känns som en enda stor suck just nu! Jag har massor att tänka på och triljoner saker att göra i skolan. Dessutom måste jag sätta ihop ett pilates-pass som jag ska hålla i om mindre än två veckor. Ibland skulle jag bara vilja stänga av mig själv och fungera som en robot, tänk vad mycket jag skulle få gjort om jag inte hade så mycket tankar som snurrade i mitt huvud! Nåväl, ikväll tänker jag ta det lugnt. Jag tänker unna mig naturgodis (chokladdoppade nötter, så himla nyttigt och bra!!) och pepsi! Pepsi max är mycket godare än coca cola, ni som hävdar motsatsen har fel. Sen tänker jag mysa ner mig i min säng och se en film kanske och bara glömma allt annat. Det är vardagslyx!

Förresten så har jag och Henrik varit tillsammans i ett halvår idag! Love you. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0