Fredag och lördag

Jag är helt död! Idag har jag spelat en basketmatch och det var längesen jag ansträngde mig så mycket, pilates ger inte direkt samma flås, haha. Men det var skitkul och jag ska vara med och spela nästa helg också! 
Jag känner mig ovanligt glad och snäll idag, efter matchen har jag faktiskt varit med mina småsystrar och vi har gått till affären och sen har dem hjälpt mig att laga mat till resten av familjen! Mina små sötnosar. 

Ikväll ska jag ta det lugnt, jag ska se film och äta fruktsallad! Gårdagen var skitkul, vi (jag, Emma, Iris och Ingo) var först på Hannas och Josses födelsedagsfest där vi spelade våghals och skrattade en massa. Sen fick vi skjuts in till stan med PA och Ragge (genom en rondell?!) och gick ut på Luleås enda gayklubb, vi dansade till åttio-nittiotals och disco musik och hade skitkul. En massa blandade människor var det där, och ett stort plus var de icke existerande köerna till toaletterna!! Helt klart en av de roligaste kvällarna på länge iallafall. Jag och Emma åkte hem till mig sen och slocknade ganska fort.

Det var den fredagen och lördagen! Nu ska jag nog vara lite effektiv och skriva klart mitt personliga brev och en ansökan. Bye!



Myskobild på mig och min bästa Emsi förra helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0