En massage, någon?

Jag vet vad jag skulle behöva! En helkroppsmassage i en timme, det har varit helt underbart... 
Vid närmare eftertanke hade jag kunnat nöja mig med någon som nyper lite i min nacke också, jag har inte så höga krav faktiskt. Vad jag behöver är att slappna av, jag är stressad exakt hela tiden men ingenting vettigt blir gjort iallafall. Eller jo, det som blir gjort är sådant som jag skulle kunna fokusera på om ett halvår typ, eller iallafall efter att skolan tagit slut. Det jag borde göra är att ta tag i allt som har med skolan att göra just nu, men mitt huvud känns som en hink med bly och jag måste kisa med ögonen för att ens kunna se vad jag skriver så jag  o r k a r  verkligen inte. Jag gör bara inte det. 

Därför ska jag lägga mig i ett bad nu (jag hatar egentligen att bada) i hopp om att känna mig lite avslappnad. Jag menar, hur avslappnande ska inte ett varmt bad med lite lugn musik vara? Det skadar ju inte att prova. Fast känner jag mig själv rätt så lär det inte hjälpa ett dugg de där två minutrarna jag lyckas uthärda i det för varma badkaret innan jag blir för uttråkad. Suck...

Nu skulle man ligga i en hängmatta på en strand någonstans på lite sydligare breddgrader! Utan en tanke på morgondagen och definitivt inte på någonting som man måste göra. Wow, det hade varit helt underbart.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0