Have I found you?

Jag har en ny favoritlåt! (vet inte riktigt om jag haft nån tidigare, men ändå) den heter flightless bird, american mouth och är helt underbar. Idag är en sån där dag då jag borde ta tag i saker. Jag borde städa mitt rum, jag borde duscha och tvätta håret, göra bort lite skolgrejs och skriva en massa jobbansökningar. Det enda jag haft i huvudet de senaste två dagarna är nämligen pengar pengar pengar, hur ska jag ha råd att göra allt jag vill göra utan ett jobb? Så det är prio ett just nu. Förövrigt så är det inte särskilt länge kvar till studenten, vi är ju inne i februari till och med! Nästa vecka ska utlandsresan bokas också!! Jag längtar så himla mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0