Sjuttonde februari tvåtusennio

Nu är mitt och Emmas paket on its way to Sweden! Vad lycklig jag är!! Det väger till och med upp nedstämdheten över det antarktiska vädret utomhus, kilometertjock snö och femtio minusgrader. Åtminstone känns det så, fast senast jag kollade var det bara tjugosex minusgrader. Bara... Hur som helst längtar jag jätte mycket tills vårat paket kommer och jag får se vad som är där i! Har nästan glömt bort vad jag beställde. Jag är lite orolig för skorna, hoppas verkligen att dem passar!

Idag höll jag förövrigt i mitt pilatespass och det gick bättre än jag trodde att det skulle gå! Så det var ju skönt. Nu är jag jättesupermegatrött och skulle kunna gå och sova, men dessvärre är jag barnvakt åt mina småsyskon och det är en fyraåring som verkligen inte vill somna. Ska nog gå och se på Tsatsiki morsan och polisen med honom tills han däckar. Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0