FEBRUARI SNART JUNI

S a t u r d a y !  Det känns bra. Klev upp strax efter åtta imorse eftersom mamma har jobbat natt och jag är barnvakt. Konstigt nog var jag inte det minsta trött och det var skönt! Normalt brukar jag ligga halvdöd i soffan medans trollen river huset typ. Idag är det alltså match som gäller, vi möter Avan på hälsans hus! Efter det bjuder Vråken på waldorf, det är ju inte helt fel. Sist men inte minst ska jag möta upp tjejerna för bio! En rolig lördag lär de bli!

Nu är det endast en skolvecka kvar tills lov! UNDERBART. Om allt går som det ska så kommer jag hinna med både Stockholm och riksgränsen under lovet, fun fun! Förresten så sa Emma något om att det bara är 60 skoldagar kvar tills studenten, hur sjukt låter inte det?! Can't waaiit!

Kommentarer
Postat av: Daniella

DEN LÅTER GOOOD!! nååå, hur var filmen!?;)

2009-02-21 @ 22:21:41
URL: http://deniella.blogg.se/
Postat av: ira

HÖRRU! iomed att du raderat dina gamla inlägg har ju alla "emma" skämt gått förlorade, och dokumentationen om våran sommar! :(:(:(

2009-02-22 @ 11:25:19
URL: http://whatsdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0