Ännu en helg

Jag har verkligen noll motivation till att plugga just nu, men jag har två prov imorn och ett tjockt häfte i tränarskap som jag borde kunna utantill, jag som knappt läst igenom det. Det får gå som det går helt enkelt! Gårdagen var iallafall kul, efter matchen (som vi förlorade) så åt vi trerättersmiddag på Österns Pärla, det satt ju inte helt fel. Fast jag ogillar verkligen den där restaurangen, så himla otrevlig och nonchalant personal, usch. Har man valt att jobba inom serviceyrket så ska det väl inte vara så svårt att le, vara trevligt och undvika att fälla dryga kommentarer? 

Efter middagen så mötte jag upp tjejerna för bio, Friday the 13th såg vi och jag är lite besviken! Den var inte speciellt läskig, vi satt faktiskt och skrattade ibland. Så förutsägbar, det tog ungefär tre och en halv sekund in i filmen för att lista ut vilka som kommer dö först och vem som kommer att överleva. Förresten så är det alltid den porriga och omoraliska tjejen som blir mördad först i skräckisar. Den snälla och oskuldsfulla tjejen överlever oftast allt däremot, det är fan lite lustigt! Undra varför det är så? 

Nåja, jag ska väl försöka plugga lite så jag klarar proven imorn. Så skönt det ska bli med LOV sen!

Kommentarer
Postat av: Daniella

;)

2009-02-23 @ 17:43:19
URL: http://deniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0