Vårväder

Jag vill ha vår! Just nu känns det som vårväder utomhus, himlen är blå och solen lyser! I love it. Just nu ligger jag i min säng och ser på twilight (jag har tappat räkningen nu...) och pratar i telefon med min syster. Vi har just skickat iväg en beställning från hm, en jeansjacka och ett par skor kommer snart hem till mig. 

Gårdagen var trevlig och det var kul att träffa gamla laget igen! Det blev dock ingen utgång, vi såg den omöjliga kön och styrde fötterna mot max istället. Totally worth it! Nu ska jag se klart filmen och sen hoppa in i duschen. Idag blir det en mys-söndag! 


Kommentarer
Postat av: therese

Moaaa, kan du hjälpa mig att göra om min blogg ? Vill ha en färgstark en åh jag skulle kunna döda för att lära mig photoshop men de går tusan inte ! !

2009-02-03 @ 12:15:55
URL: http://tvikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0