HELG!

Nu är det äntligen helg och jag är äntligen hemma! Något som har hänt mig väldigt ofta på senaste tiden, alltså irriterande ofta, är att jag kommer till skolan och så visar det sig att jag inte har någon lektion. Jag svär på att det måste ha hänt sex eller sju gånger de senaste två veckorna. Det är verkligen jätte irriterande! Speciellt när det är klockan åtta på morgonen och jag hade kunnat sova några timmar till. Ännu värre är det dem gångerna jag snoozar alldeles för länge och försöker övertyga mig själv om att ta sovmorgon, men då det slutar med att jag bestämmer mig för att ta mig i kragen och vara lite duktig. Så jag pinar mig upp, stressar och hinner inte äta frukost, bara för att komma till skolan och upptäcka att lektionen är inställd, eller att vi är lediga utan att någon sagt nåt till mig. Det är så STÖRANDE och det hände senast idag.

Nåväl, slut på klagandet! Nu är det fredag och en rolig helg väntar. Ikväll kommer min Eskilstuna-Emma hit och vi ska se film och ta igen en massa, det var alldeles för länge sen vi sågs! Sen imorgon så blir det utgång med tjejerna och Mia ska även testa lite balfrisyrer på mig, det gäller ju att vara förberedd! Abropå hår och sånt, mitt är så otroligt slitet just nu och jag är väldigt glad att jag har en syster som är frisör, som kan köpa ut dyra och bra hårprodukter! Det är sånt som gör livet lite lite bättre.

Kommentarer
Postat av: Emma

FUSK! Jag vill också ha en schysst syrra som köper ut hårprodukter åt mig! :)

2009-01-31 @ 00:07:46
URL: http://dreamsbyemma.blogg.se/
Postat av: emma

DET VAR MYS ATT TRÄFFA DIG SNYGGING!!! får inte ta lika lång tid tils nsäta gång vi ses <3

2009-02-01 @ 19:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0