Bilder

Rensade min mobil på lite bilder så här har ni!


En gammal vårbild på Stockholm, jag och Henkipenk var ute om promenerade i 2 timmar. Det var vindstilla och spegelblankt. Som ni ser...!


Också en gammal bild, den vackra vyn från balkongen! Fast den är ju ändå gällande, omgivningen har inte förändrats så mycket...


Innan jag tog mitt pick och pack så for jag och papsen ut på en liten kanotfärd på kvällen/natten. Det var mys! Och jobbigt. Träningsvärk i armarna dagen efter.


Papi och jag började den långa resan neråt i vårt land, här är vi på härnösandsbron.


Papi var en munter chaufför!


Gammal bild. Hos oss här på gullmarsvägen finns det väldigt mycket skor...


Lösning: Alla mina skor får hänga på en dörr!!


ÅH! en outfitbild. First-day-at-work-outfit. Härligt städat i bakgrunden också! Och fint klistermärke där på spegeln.



OCH HÄR DANIELLA. Här har du en liten bild på vårt mysvardagsrum.


En till. Mitt staffli där bakom också.


Balkongen som jag är mest nöjd med, hängstolen som alla slåss om här och min vackra palm som klarade resan ner!


Resten av balkongen. Gult. Och en liten hänglykta där, som inte syns så bra.



Sådärja!

Kommentarer
Postat av: ira

myspys! nu gåre ju lätt att sova ute på balkongen iförd i underkläder och handbojjor.



övriga som läser detta, missuppfatta inte.

2009-07-10 @ 15:44:12
Postat av: Mamma

Ni har det jätte mysigt! Vi trivdes och kände oss välkomna, ni är verkligen världens bästa Moa och Hänk!

ILY

2009-07-10 @ 17:39:59
URL: http://trolltagen.bloggagratis.se
Postat av: Maja.

Härliga bilder? Vad har du för mobil egentligen? Blev ju grymma bilder:)

2009-07-10 @ 17:52:42
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Anonym





Är du trött på alla dessa gratissidor där man bara få presenkort? Nu kan du istället få pengar så

att du kan köpa vad du vill istället :) och man kan få ut sina pengar när man vill! och det är väldigt lätt att samla ihop, och man får dessutom 20kr att starta med när man blir värvad! Passa på nu när sidan inte är så känd ännu, lättare att värva då!



Så registrera dig nu på : http://www.woopa.se/signup.php?ref=Milenna

2009-07-10 @ 18:02:45
Postat av: SHEER BLONDES

Hej!



på våran blogg testar vi produkter & ger shoppingtips.



Ta jättegärna en titt & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar!



Puss / Alicia & Tessie

2009-07-10 @ 18:29:49
URL: http://sheerblondes.se
Postat av: cecilie ♥

frågestund just nu i bloggen! kika in och ställ en fråga :*

ha en bra dag! ♥

2009-07-10 @ 18:35:11
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0