Har skrattat gott åt alla dumheter man ser

Just nu är Henrik på fotboll så jag är ensam hemma! (Känns fortfarande väldigt skumt att säga "hemma") Jag har hunnit med en massa som att städa, söka jobb, dansa runt och sjungt med till Veronica Maggio and so on and so on. Nu på eftermiddagen har solen varmt bra, och det känns lite ovant. Var nästan lite jobbigt att sitta ute på ballen. 

Ikväll skulle jag gissa att jag, henka och Bäckis hittar på något. Förmodligen inget annat än att vara här hemma och ta det lugnt, men det är ju alltid något. Ha det bra, I know I will!


I den här...

Kommentarer
Postat av: Daniella

Myys! och palmen ;)

2009-07-14 @ 18:31:21
URL: http://deniella.blogg.se/
Postat av: ira

vad var det du sa om bättre uppdatering på bloggen?

2009-07-15 @ 14:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0