Husarö

Idag fyller min IRA 18 år så GRATTIS!!!! Hoppas din dag blir helt underbar och vad jag ångrar att jag inte är där!

Annars så kom jag och Henka hem från Husarö igårkväll, vi har badat, spungit, ätit gott och busat en massa med världens sötaste Olivia som förresten också fyller 3 år idag! :) Henrik fick lära sig byta blöja på Ante som nog måste vara världens snällaste bebis. Han bara ligger och ler och sparkar med benen exakt hela tiden! Hoppas att mina framtida barn blir lika snälla. Igår hämtade vi upp Bäckis och så blev det te och vattenpipa på balkongen och så såg vi en massa avsnitt av Harper's Island, sett den? LÄSKIG! 

Jajaja, nu ska vi och handla lite grann, Henkas mamma har lämnat sitt visa kort... med oss... farligt! Nerå, vi är snälla. Vi ska köpa toapapper! ADJÖ!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Moa, jag tycker att du är en bajs med snor i som borde komma hem nu.

2009-07-23 @ 11:25:23
URL: http://grrid.blogg.se/
Postat av: ira

ja, ni MÅSTE köpa toapapper med tanke på era bajskalas!

2009-07-23 @ 18:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0