Mina älsklingstroll har varit här!

Överraskningen (som inte blev en överraskning eftersom min syster råkade försäga sig utan att veta om det) var att hela min familj kom ner hit!! Så okejdå, Henrik är förlåten för att han höll en hemlighet för mig på sin egen födelsedag. Igår kom alltså mamma, Kenneth och ungarna hit. Vi åt jätte god tårta (som jag hade gjort såklart) och sen gick vi ut och åt riktigt god oxfilé! De sov här inatt och åkte hem för någon timme sen, och det var lika jobbigt att lämna mamsen igen! Undra om det kommer kännas jobbigt varje gång?? Melina har förresten fått en egen mobiltelefon så jag la in mitt nummer på snabbuppringning, jag vet inte hur många gånger hon ringde mig den första halvtimmen och det lät så här "Hej Moa, Arvid är ledsen, men han vill inte prata med dig" "Hej Moa, jag tänkte bara säga att jag ska hälsa till min kusin Ebba från dig" "Hej Moa, vet du vad? Vi är på mcdonalds" and so on. Hihi, min söta lilltjej som blivit STOR!

Jag håller iallafall på att städa här hemma, när trollen har varit här har en råkat kissa i sängen och soffan har blivit nerspilld med juice. Men nu är det iallafall väldigt mysigt här! Ska ta lite bilder så fort jag har en kamera.

På fredag får Henrik semester och nästa vecka bilar vi med hans föräldrar till Göteborg för några dagar. Nästa helg kommer mina tjejer hit (fast inte Danni *sad face*) så det ska bli jätte kuuuul! Vi ska gå gratis på gröna lund (kontakter is everything) och träffa våra edsbybor som vi lärde känna i Alanya. Det kommer bli superbra! 

Nu ska jag fortsätta städa här, have a good one. Pöss!

Kommentarer
Postat av: ira

hmm... är du hemma till 17juli-19juli?!?!

2009-07-09 @ 14:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0