Old times!

Jag har lagt över alla gamla bilder på en annan hårddisk och kände helt plötsligt för att kolla igenom dem. Vad det är mycket som har hänt på dessa 3 år! När jag började gymnasiet var mina två bästa (och enda för den delen, haha) vänner Johanna och Fanny. Vi har inte alls samma kontakt idag, men ni är ändå väldigt speciella för mig. Det var på den tiden då basketen var allt och varje helg spenderades hemma i Johannas källare med Dirty Dancing! Vilka tider. Vad länge sen! Basketen var allt, det var det man kunde. 

Första dagen på gymnasiet hamnade jag i en klass där jag inte kände någon, förutom Danni som jag hade träffat någon gång tidigare. "Går du också här?" var det första hon sa till mig och idag är hon en av mina absolut bästa vänner! Dessa 3 år på gymnasiet trodde jag skulle vara för alltid. They didn't! Och jag har fortfarande svårt att tro att lilla jag faktiskt tog studenten i våras och nu har flyttat hemifrån. Ja, weird är vad det är. Men väldigt roligt. Jag hade nog aldrig kunnat ana var jag skulle var idag, men det är ju så livet ska vara. Oförutsägbart! 

Aja, några bilder grävde jag fram iallafall. Några gamla och några inte så gamla.


Jag och Fanny på PDOL - 06!
Lasse i Badhusparken -06

Jag och Emma som jag knappt kände då och som nu är min bästa vän! Haha, sommaren innan andra året på gymnasiet.


Jag och Nyström i S:t Annas skärgård

En fest jag aldrig kommer glömma! Sommaren -07. 

Jag och Fia på samma fest :)

PDOL -07!

Grymmaste sommarjobbet! :D

Vråken maffian ;) Vilka tider!

Vråken f91, vilken evighet sen det känns som! :)

Jag och Danni hade födelsedagsfest andra året på gymnasiet! Skönsång och välkomstdrink :)

Världens härligaste brudar!! 

Mina småttingar! Världens finaste (galnaste) och underbaraste småsyskon som jag saknar väldigt mycket just nu :)
Jag, Fia och Ellen förra våren!


Jag och Johanna på Lasse konserten!

Danni och härligaste Anna förra våren! =)

Kommentarer
Postat av: ira

mos! vilken snygg lugg du hade på de flesta bilderna! Sådär sne! go for it!

2009-07-16 @ 09:24:56
Postat av: Mamma

Att du skulle ta studenten visst vi ju, men att tre år går så fort som dessa hade vi inte tänkt. Kramar

2009-07-16 @ 09:37:21
URL: http://trolltagen.bloggagratis.se
Postat av: Emma

naawww :) imorgon kommer vi! Hihi!

2009-07-16 @ 15:28:00
URL: http://dreamsbyemma.blogg.se/
Postat av: Ingrid

2009-07-16 @ 15:32:42
URL: http://grrid.blogg.se/
Postat av: Ingan

Ojdå, vart lite fel..Fan vad snygg du är Moa! Var det tänkt att jag skulle skriva ;) IMORGON KOMMER VIIIII :D:D:D

2009-07-16 @ 15:34:01
Postat av: johannna

woah, shit vad längesen. Men känns som nyss men ändå som 100 år sen :) och någon gång hördu, då får vi ta o se dirty igen i min källare!



Hoppas du har de bra i stockholm =)

2009-07-23 @ 22:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0