Sambolivet

Jag trivs med livet just nu, allt som fattas är en lön och en inkomst. Jag har sko-cravings, jag skojar inte. Vill, MÅSTE köpa skor. Började räkna och fundera på om jag kanske kanske skulle kunna ha råd med det men nej. Jag har verkligen inte råd att köpa skor. Jag måste helt enkelt få ett jobb - nu. 

Annars så funkar sambogrejen rätt bra! Jag känner mig som en riktig sambo också, det är fredagkväll och Henrik ligger i ena soffan och ritar lite, jag sitter med ett glas vin och har just målat lite med mina oljefärger. Noel Gallagher, Veronica Maggio, Lars Winnerbäck om vartannat i bakgrunden. Skönt. 

Ptjaaa... Det har inte sjunkit in än att jag bor här, faktiskt. Men det kommer väl snart. 


Henka och min megasöta lillasyster för två dagar sen. Bra kvalitet, jag vet.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Här är det då ett tomrum, men håller med om att det inte riktigt sjunkit in än...:O) När jag tänker att du verkligen bor där blir längtan tung i bröstet. Så jag har börjat tänka att sen när du kommer hem, om än bara på besök :O) Då känns det lite lättare...

2009-07-11 @ 16:04:22
URL: http://trolltagen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0