Time is moving slowly

Så var det söndag, värmen har kommit tillbaka till Stockholm. Igår spenderade jag 3½ timme med att kolla på när Henka spelade fotboll med kompisar. Kul? Naat. Men det var ju mitt eget val så. Sen blev det balkongmys, vattenpipa, godis, chips och south park med Henka och Bäckis.

Idag har jag läst ut Snabba Cash, har velat läsa den boken jättelänge och äntligen gjort det. Den var väldigt bra och det var svårt att sluta läsa när man väl börjat. Men någon som läst den, kan du förklara slutet? (Sluta läs här Henrik) 
Det där med 300 lökiga kramar, fick JW pengar av Jorge för att mörda Mrado? Men det låter ju jättekonstigt. Är det meningen att man kanske bara ska förstå halvt?

Sen så längtar jag massor till helgen då tjejerna kommer ner, Henrik åker ut till Husarö för att hjälpa till med ett hus som ska renoveras och vi får lägenheten för oss själva! Som mamma skrev på sin blogg så känns det verkligen som månader sen jag flyttade ner, trots att det inte gått 2 veckor än. Tiden går så sakta! 

Nu --> MAT!




Kommentarer
Postat av: Moster Lena

Hej gumman läser på din blogg att du läst snabba cash. Har inte läst den men Danne har den nu ska du bara gå på fortsättningen också ALDRIG FUCKA UPP.

Kul att höra att du trivs där nere, åker vi ner så svänger vi eller går vi förbi hos er. Kramar

2009-07-13 @ 12:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0