Torsdag idag... Eller?

Tristessen gnager i mig. Jag har tappat räkningen på antal dagar vi inte gjort någonting. Bara vaknar sisådär 1-2 på dagen. Sitter vid datorn, stirrar in i väggen, för trött för att orka göra något annat trots att man vill. Shorts och t-shirt, osminkad, håret ska vi inte diskutera.

Men ikväll ska jag och min käre sambo iallafall gå på bio och se Harry Potter! Och imorn kommer ju mina tjejer, det blir kul.

SEN tänker jag bannemig se till att ha ett jobb så att jag slipper göra ingenting. Punkt.





Förresten, sick thing. Okej, vi gör inte alltid ingenting. Igår drack vi en proteinshake (Jag, Bäckis och Henka) och fick sen för oss att dra ut och springa mitt i natten. Sagt och gjort! Kolsvart var det också. Dessutom började jag må jätte illa av den där jävla shaken, sockret stod mig upp i halsen. Usch! Men ut var vi! Ha ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0