Uppdatering!

OKEJ OKEJ jag ska uppdatera. För en vecka sen flyttade jag alltså hemifrån och allt flyter på ganska bra, var på jobbintervju, fick jobbet, började jobba. Har nog väldens härligaste arbetskamrater, dock inte världens bästa jobb. Så jag får se hur långvarigt det blir. Jobbar iallafall på Access, ett bolag som säljer mobilabonnemang till företag endast.

Under en vecka har jag inte hunnit med så mycket... Gråtit en massa när jag skulle lämna min mami! Förståeligt! Jag är världens största mammagris, men det är inte så konstigt om man har världens bästa mamma också. Träffat min storebror, varit en massa med Henka (förmodligen) och vårat barn Bäckis. Vi har spelat fotboll, haft balkonghäng på våran mysbalkong, haft vattenkrig i en vattenspridare and so on! 

Imorgon fyller min sambo 21 och hör på det här! HAN har nån jäkla överraskning för mig - PÅ SIN FÖDELSEDAG. Vad tänkte han där? Det är jätte störande också, för han verkligen vägrar säga vad det är. Bara att jag inte får planera nåt den dan... Överraskning för MIG på SIN födelsedag. Nej, så gör man inte. Jag är allvarlig också, jag hade värsta planerna som jag fått ställa in. 

Jag lovar att bli bättre på att uppdatera här framöver och lägga in några bilder på min nya bostad åt Danni, men det blir först när mina kläder har fått en garderob! Just nu är det k a o s här hemma ;) (här hemma, fniss! Jag bor visst i Stockholm)

ADJÖ!



Kommentarer
Postat av: Emma

TACK! du har uppdaterat, jag som trodde de hade glömt vad jag sa innan du for. Fast det hade du nog också.. tur att Danni har påmint dig kvinna!HIHI! snart kommer jag!

2009-07-08 @ 00:21:16
URL: http://dreamsbyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0