Dilemman!

Precis som för ungefär ett år sen så funderar jag på ifall jag ska färga mitt hår ljusare eller mörkare nu till våren... Personligen tycker jag att det är så himla fint med ljusbrunt hår och sen lite ljusare skiftningar, speciellt när man är brun. Men att bleka slingor sliter så äckligt mycket på håret. 

Just nu har jag världens utväxt (inte alltför stor kontrast iallafall, det är jag glad över) och i resten av håret har färgen runnit ut och ser typ lite rödaktig ut... Usch, inte alls fint! Det är hemskt att ha en ful råttfärgad hårfärg naturligt, då måste man liksom färga det och då får man slitet hår och utväxt...

Dilemman!


Kommentarer
Postat av: G&A

jessica alba är ju så söt, vilken kändis skulle du kunna byta utseende med för en dag?:)

2009-03-17 @ 16:06:55
URL: http://funx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0