God natt!

Jag borde nog sova nu egentligen, imorgon ska jag upp tidigt för att gå till tandläkaren. Det har varit otroligt skönt med en ledig dag idag, men jag har inte varit så effektiv på skolfronten som jag kanske borde ha varit, istället har jag spenderat några timmar på inpuls. Jag och Danni var bland annat på afropowerdance och det var kul, fast jag använde upp den lilla energin jag hade kvar i kroppen. Jag är verkligen helt d-ö-d. Jag borde sova.

Två veckor kvar till påsklovet nu! Hoppas att tiden går fort. Förresten, efter påsklovet är det inte ens fem hela veckor tills vi åker till Alanya! Viktigast av allt är att det är mindre än åtta veckor kvar till studenten då. HIHI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0