Höjden av klantighet

I fredags gjorde jag något riktigt klantigt, jag missade nämligen tåget till sthlm. Jag har gjort många mindre lyckade saker i mitt liv men det här tog definitivt priset. Det är sånt där man drömmer mardrömmar om men inte är så klantig att man faktiskt gör. Hur som helst blev det en helg i Luleå, jag och Ira var kulturella och gick på teater bland annat.

Jag sa till Henrik att jag skulle flyga upp först ikväll men igår så satte jag mig på bussen till Umeå. Efter fyrtio minuter gick den sönder och vi fick vänta lika länge på att en ny buss skulle komma, men tillslut var jag iallafall framme. Där stod min bror och väntade och jag var med han och hans flickvän (som heter Moa, haha roligt) i några timmar innan vi började bila ner till sthlm! (Han jobbar här, that's why) Moa tappade sin mobil nånstans på vägen så jag börjar undra om klantighet kanske är något som går i namnet. Imorse vid halv sex på så var vi iallafall framme, jag ringde Henrik och bad honom komma ner och öppna porten och han blev väldigt överrasskad! Tihi. Mission completed.

Efter den långa bilresan så har jag vaknat först nu, med lite hjälp av mami. Ska gå och duscha och vänta på att Henka ska komma hem. Have a nice one! Puss

Kommentarer
Postat av: Daniella

Skämtar du med mig??! Menar du nästa måndag? Menar du att du inte är hemma på hela sportlovet?



Aj, mitt hjärta gick sönder.



:(

2009-03-02 @ 17:47:01
URL: http://deniella.blogg.se/
Postat av: mamma

Jo det är som jag sa, det ligger nog nått i namnet, men nu har ni burit det så länge så det finns ingen hjälp att få hehe. Nåja det löste ju sig till slut och vilken tur att din bror kom på att du kunde göra resan med dem. Många kramisar

2009-03-03 @ 12:02:11
URL: http://trolltagen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0