Jeans och sånt

Thursday I don't care about you, it's FRIDAY I'm in love!

Idag har det varit en lång dag på stan, så mina fötter värker just nu. Jag och Emma tog en fika och jag fick äntligen äta min efterlängtade morotskaka från Wayne's! Sen hittade jag ett par jeans som satt perfekt, och tro mig när jag säger att det inte händer ofta! Dom är alltid för långa eller så är dom för pösiga eller för låga eller för tajta nånstans... Och är det mot förmodan rätt längd så är det något annat som inte stämmer, det är inte lätt att vara kort. Men dessa var perfekta på alla punkter! Tyvärr var priset inte lika härligt... Men bara för att jeansen är typ en på miljonen så borde jag köpa dom ändå tycker jag.

Just nu väntar jag på att familjen ska komma hem nångång så att jag kan få lite maaat, jag är hungrig. Blä!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0